Startup Nsflow z ponad 300-krotnym wzrostem przychodów

2021 rok okazał się przełomowy dla wrocławskiej platformy Nsflow. Osiągnęła rekordowy, ponad 300-krotny wzrost przychodów w porównaniu do roku poprzedniego oraz pozyskała trzech dużych klientów: Grupę Azoty, Warbud oraz Toyotę. Platforma przeszła także całkowity rebranding.

Startup Nsflow z ponad 300-krotnym wzrostem przychodów



Nsflow dla przemysłu 

Wrocławski startup Nsflow istnieje od 2018 roku. Platforma skierowana jest przede wszystkim do firm przemysłowych. Oferuje rozwiązania usprawniające szkolenia, prace serwisowe, przepływ wiedzy i zdalne wsparcie ekspertów – z wykorzystaniem technologii rozszerzonej rzeczywistości. Jej klientami są głównie firmy polskie, ale, jak podkreśla Piotr Ziemba z Nsflow – W 2022 planujemy nasilone działania związane z ekspansją zagraniczną. W szczególności interesuje nas obszar DACH oraz kraje skandynawskie. 

Nsflow założył Piotr Ziemba, Marcel Kasprzak i Tomasz Kowalczyk, który jest jednocześnie prezesem wrocławskiej firmy NeuroSYS, zajmującej się wytwarzaniem oprogramowania i projektami z obszaru sztucznej inteligencji.

300-krotny wzrost przychodów

Rok 2021 okazał się przełomowy dla platformy Nsflow. W porównaniu z 2020 rokiem startup odnotował ponad 300-krotny wzrost przychodów. Na pewno, przynajmniej częściowo, przyczyniła się do tego przedłużająca się pandemia i rosnące zainteresowanie rozwiązaniami umożliwiającymi pracę zdalną i ułatwiającymi wywiązywanie się z zadań realizowanych dla kontrahentów – także w obliczu nakładanych obostrzeń. – Największą popularnością cieszyły się takie funkcjonalności Nsflow, jak zdalne wsparcie ekspertów (zamiast ich fizycznej obecności w fabryce), szkolenia – także te z maszynami – z wykorzystaniem AR, odbywające się przy minimalnym zaangażowaniu instruktorów czy systemy wspierające prace serwisowe i naprawcze – wymienia Ziemba. 

Z platformy korzysta m.in. Toyota

W 2021 roku Nsflow pozyskał trzech nowych, dużych klientów. Najpopularniejsza marka samochodowa w Polsce, Toyota (Toyota Motor Manufacturing Poland), szkoli z jego użyciem operatorów wózków widłowych. To pionierskie w skali kraju rozwiązanie – system nie tylko pokazuje sposób wykonywania zadań, ale także weryfikuje ich poprawność. 

Grupa Azoty, ​​jeden z liderów branży nawozowo-chemicznej w Europie, korzysta z Nsflow do przeprowadzania szkoleń BHP.  Natomiast jedna z największych firm budowlanych w Polsce, Warbud, stosuje platformę do szkolenia pracowników w wielu różnych obszarach. 

Nsflow może mieć zastosowanie nie tylko przemysłowe. Dla Ace Academy, największego dostawcy szkoleń krupierów kasynowych w Wielkiej Brytanii, zespół zbudował wersję demonstracyjną szkoleń krupierskich, wykorzystującą interaktywne hologramy 3D oraz wizualizację zakładów na prawdziwym stole do gry. 

Udział w misjach gospodarczych

Przedstawiciele Nsflow wzięli udział w misji gospodarczej na targi Sindex Bern w Szwajcarii. Platforma była również prezentowana na EXPO w Dubaju, jako jeden z produktów firmy NeuroSYS. Obie inicjatywy zostały sfinansowane w ramach projektu „Going Global – Dolnośląska Dyplomacja Gospodarcza”. W 2021 roku Nsflow przeszedł przez program akceleracyjny KPT ScaleUP dla młodych firm z obszaru Przemysłu 4.0, IIoT, AI i AR. 

Szykując się na ekspansję zagraniczną, platforma przeszła również całkowity rebranding – zyskała nowe logo, kolorystykę, stronę internetową, a aplikacja webowa, mobilna i na urządzenia AR – nowy interfejs.

What's Your Reaction?

like
0
dislike
0
love
0
funny
0
angry
0
sad
0
wow
0